Oulun Seudun Ladailijat

Etusivu    Yhdistys    Historia    Yhteystiedot    Tapahtumakalenteri    Galleria    Liity jäseneksi    Nettilehdet    Linkit

Oulun Seudun Ladailijat on perustettu 24.10.2009 Kempeleessä. Joukko jo useita vuosia yhdessä kokoontumisia pitäneitä Lada-autoilijoita päätti virallistaa toimintansa pitkän mietinnän tuloksena. Perustavassa kokouksessa oli läsnä kymmenen autokuntaa ja kokouksessa tehtiin viralliset hakemukset PRH:n yhdistysrekisteriin. Hakemisen jälkeen myönteinen päätös saatiin 25.2.2010.

Mitä saat liittymällä toimintaamme

Yhdessä oloa:
Kokoonnumme jokaisen kuun viimeinen lauantai klo 14.00 porisemaan niin autoilusta kuin muustakin. Pidämme vaihtelevasti muuallakin kuukausittaisia kokoontumisia ja siitä ilmoitellaan erikseen tapahtumakalenterin tai Lada Kerhon foorumin kautta. Olemme aikaisemmin pistäytyneet Vaalassa, Vihannissa, Muhoksella, Haapajärvellä, Pulkkilassa, Tyrnävällä ja monessa muussakin lähikunnassa
.

Vuositapahtuma:
Joka vuosi kokoonnumme isompaan miitinkiin jonnekin päin Oulun lääniä.

Osien vaihtoa ja neuvontaa:
Tapahtumissamme liikkuu paljon teknistä tietoa, jota jaamme ilolla toisillemme ja myöskin varaosat liikkuvat sulavasti jäsentemme välillä.

Ja paljon muutakin...